Klachten en retour

Je kunt altijd contact met ons opnemen per e-mail: print@takoy.nl.


Gereclameerde goederen kunnen per post naar het volgende adres worden gestuurd:


Packeta/mySendle Crossdock
ID 94389077
Graafstroomstraat 2
3044AR Rotterdam

 


Elke bestelling wordt op maat gemaakt voor de individuele klant, wat betekent dat de goederen niet kunnen worden geweigerd of geretourneerd zonder opgaaf van reden.


Als je een verkeerde of beschadigde bestelling hebt ontvangen, zijn we altijd bereid deze te ruilen of een andere oplossing te vinden. Het is belangrijk dat je contact met ons opneemt voordat je de goederen terugstuurt.


Voor een snellere verwerking verzoeken we je alle relevante informatie te verstrekken, samen met een foto van de reden van de klacht en je bestelnummer.


Als je de goederen om een andere reden wilt retourneren, kun je ook contact met ons opnemen. Samen zullen we proberen om een passende oplossing te vinden voor de ontstane situatie.


Wij bieden geen retourlabels aan. Gebruik daarom gewoon een verzenddienst die voor jou het meest kosteneffectief of handig is.


Binnen 14 dagen kun je ons laten weten of er een probleem is opgetreden. Controleer je bestelling zodra je de goederen hebt ontvangen en stel ons onmiddellijk, maar uiterlijk binnen 3 kalenderdagen, op de hoogte van eventuele fouten, tekorten of afwijkingen.